Marketplace
06.12.2021
Jak działa Marketplace?

Sklep, który zdecyduje się na prowadzenie sprzedaży w wielu kanałach, ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysków. Marketplace jest dodatkowym źródłem sprzedaży, który warto rozważyć, tworząc strategię dotarcia do finalnego odbiorcy. Z pewnością stanowi przyszłość branży e-commerce.

Więcej
aplikacje konsumenckie
30.10.2021
Zakupowe aplikacje konsumenckie

Aplikacje zakupowe dla konsumentów zaskakują wachlarzem możliwości oraz funkcjonalnościami. Szybki wybór najtańszych produktów, wygodne tworzenie list zakupów, oszczędzanie, programy lojalnościowe czy informacje o tym, czy producent jest polską firmą – to tylko wybrane rzeczy, które mają do zaoferowania aplikacje zakupowe na urządzenia mobilne.

Więcej
geotrapping
27.08.2021
Geotrapping, czyli złap klienta, jeśli potrafisz

Geotrapping to znana od kilku lat usługa związana z mobile marketingiem. Nazwa tej frazy wskazuje na pułapkę i rzeczywiście główną korzyścią tej usługi jest to, że konsument przebywający w danym obszarze będzie otrzymywał reklamy na swoim smartfonie lub innym urządzeniu mobilnym.

Więcej
Nowe technologie
12.08.2021
Sklep jutra, czyli technologie w świecie detalu cz. II

Oferowanie dobrej jakości produktu czy też tradycyjna promocja marki nie jest już wystarczająca ze względu na nieustannie rosnącą konkurencję na rynku sprzedaży internetowej. Światowi liderzy branży e–commerce prześcigają się w pomysłach, chcąc zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Wykorzystują przy tym nowe technologie, proponując rozwiązania niczym z filmów science fiction.

Więcej
detalista
30.07.2021
Innowacyjna Platforma Handlu obecnie

Innowacyjna Platforma Handlu powstała nieco ponad rok temu, a zespół zdążył wprowadzić już wiele innowacyjnych rozwiązań.

Więcej
technologie w sklepie
16.07.2021
Sklep jutra, czyli technologie w świecie detalu cz. I

Wybiegając w przyszłość zastanawiamy się, jak będą wyglądały zakupy za 10-15 lat? Czy można je bardziej ułatwić? Czy przyszłość handlu to dalszy rozwój
e-commerce?

Więcej
08.07.2021
Promocje w sklepie – czy warto?

Każdy detalista chce, by jego sklep odwiedzało coraz więcej klientów, co przyniesie odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży. Istnieje wiele rozwiązań, które mogą pomóc zrealizować ten cel, a wśród nich najczęściej wymienia się promocje. Czy promocje mogą mieć realny wpływ na wzrosty interesujących nas wskaźników?

Więcej
20.04.2021
Mechanizmy promocyjne dostępne na Innowacyjnej Platformie Handlu

Innowacyjna Platforma Handlu pozwala klientom posiadającym system POS IPH w bardzo prosty sposób wdrożyć promocje o różnych mechanikach, a także zadbać o ich egzekucję. Warto przyjrzeć się bliżej rodzajom dostępnych ofert rabatowych.

Więcej
09.04.2021
Cyfryzacja a handel

Handel detaliczny to gałąź gospodarki, która zmienia się bardzo dynamicznie. Wpływają na to m.in. wyzwania naszych czasów – wszechobecna cyfryzacja, zmieniające się potrzeby konsumentów, a także obecna sytuacja pandemiczna.

Więcej
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Panel detalisty