m-commerce
14.04.2022
Czym jest m-commerce i jakie stwarza możliwości sprzedażowe?

W bardzo szybko rozwijającym się świecie technologii poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki, oszczędzamy czas, działamy szybciej. Nie musisz nawet wychodzić z domu, a pożądane produkty spożywcze z osiedlowego marketu czy z innego kraju są dla ciebie dostępne. Wystarczy tylko kilka kliknięć. Jest to możliwe dzięki nowym technologiom, takim jak eCommerce i mCommerce.

Więcej
promocje
25.03.2022
Czym są promocje i dlaczego warto je planować?

Promocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta lub też zobojętnienie wobec jej przekazu.

Więcej
Customer Experience
03.03.2022
Customer Experience, czyli słuchaj klienta i projektuj jego doświadczenia

Customer Experience jest nie tylko jednym z najważniejszych wyróżników marki, ale jest też obszarem, który buduje trwałą przewagę konkurencyjną. Dlatego tak istotne jest, aby zasady CX były uwzględniane w biznesowych procesach.

Więcej
work life balance
10.02.2022
Work-life-balance a społeczeństwo technologiczne

Obecnie w życiu zawodowym najważniejsza jest: praca z sensem, dobrostan fizyczny i psychiczny pracowników, efektywność i elastyczność oraz zachowanie zdrowych proporcji między czasem w pracy, a czasem wolnym, przeznaczanym na życie prywatne, hobby czy realizowanie siebie w innych obszarach. Work-life balance już kilka lat temu zawładnął rynkiem pracy, nie tylko jako trend, ale także jako remedium na pracoholizm i wypalenie zawodowe pracowników z określonych pokoleń. Czy w obliczu transformacji zachodzących w obszarze nowych technologii work-life-balance zyskuje na znaczeniu?

Więcej
podatki
24.01.2022
Od 1 lutego 2022 roku obniżka stawek podatku VAT

13 stycznia 2022 roku Sejm uchwalił ustawę o VAT, która zakłada czasową obniżkę do zera stawek podatku na żywność, nawozy i gaz, do 5% na ciepło, oraz do 8% na paliwa. Ustawa ta stanowi element tzw. tarczy inflacyjnej 2.0 i wchodzi z dniem 1 lutego 2022 roku.

Więcej
detalista i nowe technologie
19.01.2022
Nowe technologie w handlu niezależnym – poznaj Innowacyjną Platformę Handlu!

To już prawie drugi rok od powstania IPH, a my nie zatrzymujemy się i zgodnie z naszą misją wprowadzamy coraz lepsze rozwiązania oraz promocje, by w pełni spełnić oczekiwania naszych klientów.

Więcej
świąteczne zakupy
22.12.2021
Świąteczny szał zakupowy – raport

Wszystkim przed Świętami udziela się zakupowe szaleństwo. I nie chodzi tylko o zakupy związane z prezentami dla najbliższych, ale przecież każdy musi zaopatrzyć lodówkę na tyle obficie, by zaspokoiła potrzeby konsumpcyjne wszystkich członków rodziny zasiadających przy wigilijnym stole. Co kupują przed Świętami Polacy w sklepach franczyzowych lub niezależnych?

Więcej
Marketplace
06.12.2021
Jak działa Marketplace?

Sklep, który zdecyduje się na prowadzenie sprzedaży w wielu kanałach, ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie zysków. Marketplace jest dodatkowym źródłem sprzedaży, który warto rozważyć, tworząc strategię dotarcia do finalnego odbiorcy. Z pewnością stanowi przyszłość branży e-commerce.

Więcej
aplikacje konsumenckie
30.10.2021
Zakupowe aplikacje konsumenckie

Aplikacje zakupowe dla konsumentów zaskakują wachlarzem możliwości oraz funkcjonalnościami. Szybki wybór najtańszych produktów, wygodne tworzenie list zakupów, oszczędzanie, programy lojalnościowe czy informacje o tym, czy producent jest polską firmą – to tylko wybrane rzeczy, które mają do zaoferowania aplikacje zakupowe na urządzenia mobilne.

Więcej
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!