08.08.2022
Merchandising z punktu widzenia detalisty

Duży wpływ na decyzję o zakupie oraz ogólne przyciągnięcie uwagi ma prawidłowo zaprojektowany produkt oraz jego ekspozycja. Sklep stacjonarny daje nam możliwość sprawdzenia i oceny wszystkich interesujących nas cech produktu.

Więcej
14.07.2022
Inteligentny koszyk zakupowy czy kasa samoobsługowa na kółkach?

Tradycyjni sprzedawcy stawiają czoła branży e-commerce i chętnie korzystają z nowych technologii, by zadowolić klientów.

Więcej
27.06.2022
Era Smart Shoppera

Robienie racjonalnych i inteligentnych zakupów stanowi nie lada wyzwanie. Zaprojektowanie listy zakupowej wymaga analizy, poszukiwań, a to wcale nie należy do najprostszych czynności. Jest jednak całkiem liczna grupa klientów, których cechuje rozsądek oraz umiejętności analityczne w procesach zakupowych. Tę grupę stanowią właśnie smart shopperzy.

Więcej
System kasowy IPH
15.06.2022
Korzyści z systemu kasowego IPH

Systemy POS (point of sale) to zaawansowane narzędzia, pozwalające przedsiębiorstwom na zarządzanie sprzedażą, magazynem, finansami a nawet relacjami z klientami. W handlu niezależnym takie oprogramowanie zwiększy efektywność stoiska sprzedażowego i zapewni wysoki komfort pracy dla właściciela sklepu. Nie tylko pomoże mu w koordynowaniu wszystkich aspektów działalności placówki, ale także pozwoli na analizę danych i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Jakie inne ważne korzyści dostarcza system kasowy IPH?

Więcej
26.05.2022
Potencjał sklepów działających na rynku niezależnym

Małe sklepy osiedlowe nie od dziś pełnią rolę znaczącego partnera do współpracy dla producentów dóbr szybkozbywalnych. Polacy cenią mniejsze, niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy mimochodem. Właściwie wpisują się w ogólnopolskie zjawisko rosnącej konsumpcji i zmieniający się wraz z nią trend zakupowy wśród konsumentów, którzy posiadając coraz więcej pieniędzy i coraz mniej czasu na zakupy, wolą kupować mniej, ale częściej i przede wszystkim bliżej domu.

Więcej
Digital Signage
06.05.2022
Digital Signage i jego zastosowanie w handlu

Termin Digital Signage pojawia się coraz częściej, ale może brzmieć dla nas obco. Czym zatem jest i co się za nim kryje? Ekrany na ścianach to doskonały sposób, aby unowocześnić biznes, ale co właściwie dzięki temu zyskasz? Po co stosować rozwiązania Digital Signage i jak one działają?

Więcej
m-commerce
14.04.2022
Czym jest m-commerce i jakie stwarza możliwości sprzedażowe?

W bardzo szybko rozwijającym się świecie technologii poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki, oszczędzamy czas, działamy szybciej. Nie musisz nawet wychodzić z domu, a pożądane produkty spożywcze z osiedlowego marketu czy z innego kraju są dla ciebie dostępne. Wystarczy tylko kilka kliknięć. Jest to możliwe dzięki nowym technologiom, takim jak eCommerce i mCommerce.

Więcej
promocje
25.03.2022
Czym są promocje i dlaczego warto je planować?

Promocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta lub też zobojętnienie wobec jej przekazu.

Więcej
Customer Experience
03.03.2022
Customer Experience, czyli słuchaj klienta i projektuj jego doświadczenia

Customer Experience jest nie tylko jednym z najważniejszych wyróżników marki, ale jest też obszarem, który buduje trwałą przewagę konkurencyjną. Dlatego tak istotne jest, aby zasady CX były uwzględniane w biznesowych procesach.

Więcej
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!