Często zadawane
pytania

Pytanie
Co jeżeli nie chcę skorzystać z promocji oferowanej na platformie?
Jeżeli z jakiejś przyczyny nie chcesz skorzystać z oferowanej promocji, wystarczy, że jej nie zaakceptujesz. Przystąpienie do danej akcji promocyjnej jest dobrowolne.

Pamiętaj, że jedynie zaakceptowane przez Ciebie promocje będę egzekwowane na urządzeniu POS, dlatego warto regularnie zaglądać na platformę.
Pytanie
Czy muszę wymienić obecną kasę fiskalną, aby korzystać z platformy?
Korzystanie z platformy wymaga jedynie podłączenia Twojego obecnego systemu kasowego do naszego rozwiązania i najczęściej nie wymaga wymiany urządzenia.

Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że system, z którego korzystasz może zostać zintegrowany z naszą platformą.
Pytanie
Czy w swojej ofercie macie również urządzenie POS?
Tak. Jeżeli chcesz wymienić swoją obecną kasę fiskalną, zachęcamy Cię do wybrania urządzenia, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Jest ono w pełni zintegrowane z naszą platformą. W niedalekiej przyszłości nasze rozwiązanie zapewni Ci również możliwość
wdrożenia nowych usług, jak np. obsługa przesyłek w Twoim sklepie.

Znajdziesz w nim również wszystkie inne funkcjonalności niezbędne do rejestracji transakcji i obsługi klientów.
Pytanie
Po co mi system zapleczowy?
System zapleczowy to miejsce, w którym znajdziesz wszystkie aktualne oferty promocyjne. To tutaj akceptujesz wybrane przez siebie promocje. Dopiero po ich akceptacji Twoim klientom zostanie udzielony rabat podczas rejestracji transakcji w kasie fiskalnej.

System zapleczowy służy również do ustalania cen sprzedaży oraz innych czynności związanych z zarządzaniem asortymentem.
Pytanie
Jakie sieci handlowe mają już swoje aplikacje mobilne i biorą udział w programie lojalnościowym?
Już 3 sieci sklepów mają własną aplikację mobilną z opcją programu lojalnościowego dla swoich klientów. Są to sklepy sieci: Groszek, Euro Sklep i Gama.
Potrzebujesz pomocy?