Technologia, która pracuje na korzyść detalistów

Innowacyjna Platforma Handlu oraz M/platform – firma Comp Centrum Innowacji (Grupa Comp) połączyły siły! Innowacyjna Platforma Handlu zawarła umowę o współpracy strategicznej, której efektem jest stworzenie nowej platformy.

europlatform

Obie spółki: lider w organizacji sieci franczyzowych i partnerskich z wiodącym dostawcą urządzeń, technologii i wsparcia serwisowego dla detalistów wspólnie pracowały nad połączeniem unikalnych kompetencji, technologii i wizji obu firm w jeden projekt.

Przedstawiamy EuroPlatform – profesjonalny i łatwy w użyciu system do wdrożenia oferty komercyjnej sieci. Powstał z połączenia wszystkich najlepszych rozwiązań oferowanych dotychczas naszym klientom i łączy szereg funkcjonalności, które usprawnią politykę promocyjną w sklepie.

Funkcjonalności EuroPlatform

EuroPlatform to szereg korzyści dla właścicieli lokalnych sklepów, którzy będą mogli łatwo: zarządzać codziennymi procesami w sklepie i polityką cenową, wdrażać różne rodzaje promocji, m.in. obniżki cenowe, i wielopaki, monitorować skuteczność prowadzonych akcji promocyjnych i ogólne wyniki sklepu. Dużym usprawnieniem codziennej pracy jest generator cenówek, dzięki któremu w prosty sposób właściciel sklepu może utworzyć etykiety cenowe i plakaty. Integracja z EuroPlatform jest prosta i szybka dzięki kompatybilności z wieloma systemami kasowymi.

Nowa platforma jest zgodna z obowiązującymi standardami UX/UI. Intuicyjny interfejs, łatwa nawigacja, zrozumiałe procesy zachodzące na platformie pozwalają detalistom jeszcze sprawniej poruszać się na platformie.

Nieustannie się rozwijamy i wprowadzamy kolejne udogodnienia, aby wspierać handel niezależny i detalistów w Polsce. EuroPlatform to kolejny projekt, który połączy handel z nowoczesnymi technologiami. O korzyściach dla przedsiębiorców, które płyną ze współpracy przeczytacie na www.europlatform.pl.

Zobacz również
31.10.2022
Jak powinna wyglądać dobra obsługa klienta?

Każdy klient, odwiedzając placówkę sprzedażową, oczekuje profesjonalnej i miłej obsługi klienta. Jakie działania należy podjąć, by jej jakość była jak najwyższa? Jakie korzyści może przynieść gwarancja należytych standardów obsługi?

Więcej
reklama
14.10.2022
Reklama dźwignią handlu

Każdy właściciel sklepu doskonale wie, jak ważne jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Odpowiednia reklama może mu pomóc osiągnąć ten cel.

Więcej
lojalność
19.09.2022
Jak zdobyć lojalność klienta?

Lojalizacja klienta to ostatni etap jego ścieżki, do którego powinien dążyć każdy właściciel sklepu. Co warto zrobić, aby odbiorca chętnie wracał do naszego punktu sprzedażowego i może przy okazji stał się jego ambasadorem?

Więcej
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!
Panel detalisty