Zakupowe aplikacje konsumenckie

Aplikacje zakupowe dla konsumentów zaskakują wachlarzem możliwości oraz funkcjonalnościami. Szybki wybór najtańszych produktów, wygodne tworzenie list zakupów, oszczędzanie, programy lojalnościowe czy informacje o tym, czy producent jest polską firmą – to tylko wybrane rzeczy, które mają do zaoferowania aplikacje zakupowe na urządzenia mobilne.

aplikacje konsumenckie

Świadomy konsument

Konsumenci coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych w celach zakupowych, a trend ten wykorzystuje coraz więcej sieci handlowych.  Samo udostępnienie aplikacji to jednak za mało, musi ona jeszcze spełnić wciąż rosnące oczekiwania użytkowników. Nie wystarczy, że aplikacje umożliwiają dokonywanie zakupów, ważne, żeby miały również inne funkcjonalności: konkursy, programy partnerskie, zniżki, promocje rabatowe czy też sugerowały zakup i dawały możliwość personalizacji dostosowanej do potrzeb klienta. 

Jak wynika z raportów rynkowych, najczęstsze powody, dla których klienci posługują się aplikacjami mobilnymi to: 

  • Zniżki za zakupy za pośrednictwem aplikacji 84% 
  • Otrzymywanie najnowszych ofert – 68% 
  • Porównanie cen oraz produktów – 62% 
  • Szybkie i wygodne zakupy z poziomu telefonu -54% 

Konsumenci doceniają również inne możliwości, które dają aplikacje mobilne: dokonywanie zakupów w dowolnym momencie, znalezienie interesujących ofert, oszczędność czasu oraz możliwość porównania produktów (Źródło: clutch.co). 

Aplikacja IPH – na przykładzie sieci Groszek 

Aplikacja mobilna przygotowana przez Innowacyjną Platformę Handlu oferuje najbardziej popularne funkcjonalności, a dzięki technologii whitelabel może być w każdej chwili dostosowana do brandingu sieci. Każdy sklep, posiadający system sprzedaży IPH, ma możliwość indywidualizacji swojego profilu i kontaktu z klientem poprzez wygodny czat. Posiada również gazetki, możliwe do udostępnienia listy zakupowe, sekcję marki własnej oraz rejestrację do programu lojalnościowego opartego na pogłębionych rabatach. W dalszych planach przewidziane są także następujące udogodnienia: płatności mobilne, click & collect, wyświetlanie filmików w aplikacji czy moduł przepisów kulinarnych. Aplikacja wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim chatem z konsumentem.

Konsumenckie aplikacje zakupowe mogą wpływać na wybór sklepu jak i zwiększać liczbę jednorazowych zakupów. Innowacyjna Platforma Handlu podąża za panującymi trendami i stara się im sprostać w każdym aspekcie, by ułatwić klientom prowadzenie biznesu. W tak dynamicznie zmieniającym się świecie mogą pojawić się zupełnie nowe funkcjonalności, które zrewolucjonizują rynek. 

Zobacz również
Digital Signage
06.05.2022
Digital Signage i jego zastosowanie w handlu

Termin Digital Signage pojawia się coraz częściej, ale może brzmieć dla nas obco. Czym zatem jest i co się za nim kryje? Ekrany na ścianach to doskonały sposób, aby unowocześnić biznes, ale co właściwie dzięki temu zyskasz? Po co stosować rozwiązania Digital Signage i jak one działają?

Więcej
m-commerce
14.04.2022
Czym jest m-commerce i jakie stwarza możliwości sprzedażowe?

W bardzo szybko rozwijającym się świecie technologii poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki, oszczędzamy czas, działamy szybciej. Nie musisz nawet wychodzić z domu, a pożądane produkty spożywcze z osiedlowego marketu czy z innego kraju są dla ciebie dostępne. Wystarczy tylko kilka kliknięć. Jest to możliwe dzięki nowym technologiom, takim jak eCommerce i mCommerce.

Więcej
promocje
25.03.2022
Czym są promocje i dlaczego warto je planować?

Promocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta lub też zobojętnienie wobec jej przekazu.

Więcej
Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!