Aplikacje zakupowe dla konsumentów zaskakują wachlarzem możliwości oraz funkcjonalnościami. Szybki wybór najtańszych produktów, wygodne tworzenie list zakupów, oszczędzanie, programy lojalnościowe czy informacje o tym, czy producent jest polską firmą – to tylko wybrane rzeczy, które mają do zaoferowania aplikacje zakupowe na urządzenia mobilne.
Konsumenci coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych w celach zakupowych, a trend ten wykorzystuje coraz więcej sieci handlowych. Samo udostępnienie aplikacji to jednak za mało, musi ona jeszcze spełnić wciąż rosnące oczekiwania użytkowników. Nie wystarczy, że aplikacje umożliwiają dokonywanie zakupów, ważne, żeby miały również inne funkcjonalności: konkursy, programy partnerskie, zniżki, promocje rabatowe czy też sugerowały zakup i dawały możliwość personalizacji dostosowanej do potrzeb klienta.
Jak wynika z raportów rynkowych, najczęstsze powody, dla których klienci posługują się aplikacjami mobilnymi to:
Konsumenci doceniają również inne możliwości, które dają aplikacje mobilne: dokonywanie zakupów w dowolnym momencie, znalezienie interesujących ofert, oszczędność czasu oraz możliwość porównania produktów (Źródło: clutch.co).
Aplikacja mobilna przygotowana przez Innowacyjną Platformę Handlu oferuje najbardziej popularne funkcjonalności, a dzięki technologii whitelabel może być w każdej chwili dostosowana do brandingu sieci. Każdy sklep, posiadający system sprzedaży IPH, ma możliwość indywidualizacji swojego profilu i kontaktu z klientem poprzez wygodny czat. Posiada również gazetki, możliwe do udostępnienia listy zakupowe, sekcję marki własnej oraz rejestrację do programu lojalnościowego opartego na pogłębionych rabatach. W dalszych planach przewidziane są także następujące udogodnienia: płatności mobilne, click & collect, wyświetlanie filmików w aplikacji czy moduł przepisów kulinarnych. Aplikacja wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim chatem z konsumentem.
Konsumenckie aplikacje zakupowe mogą wpływać na wybór sklepu jak i zwiększać liczbę jednorazowych zakupów. Innowacyjna Platforma Handlu podąża za panującymi trendami i stara się im sprostać w każdym aspekcie, by ułatwić klientom prowadzenie biznesu. W tak dynamicznie zmieniającym się świecie mogą pojawić się zupełnie nowe funkcjonalności, które zrewolucjonizują rynek.
Innowacyjna Platforma Handlu oraz M/platform – firma Comp Centrum Innowacji (Grupa Comp) połączyły siły! Innowacyjna Platforma Handlu zawarła umowę o współpracy strategicznej, której efektem jest stworzenie nowej platformy.
Każdy klient, odwiedzając placówkę sprzedażową, oczekuje profesjonalnej i miłej obsługi klienta. Jakie działania należy podjąć, by jej jakość była jak najwyższa? Jakie korzyści może przynieść gwarancja należytych standardów obsługi?
Każdy właściciel sklepu doskonale wie, jak ważne jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Odpowiednia reklama może mu pomóc osiągnąć ten cel.