Innowacyjna Platforma Handlu powstała nieco ponad rok temu, a zespół zdążył wprowadzić już wiele innowacyjnych rozwiązań.
Jest to projekt, który powstał z myślą o właścicielach sklepów, producentach oraz o konsumentach końcowych. Detaliści otrzymują dostęp do nowoczesnych oraz intuicyjnych narzędzi, które usprawnią proces zarządzania punktem sprzedaży, czego efektem jest wzrost sprzedaży i konkurencyjności, atrakcyjna polityka promocyjna oraz lojalizacja klientów.
Każdy sklep, który współpracuje z IPH jest bardziej nowoczesny i funkcjonuje sprawniej, dzięki czemu przyciąga większe grono klientów, co przekłada się na wzrost sprzedaży i rentowności.
Dzięki ogromnemu doświadczeniu w handlu i znajomości zachowań konsumentów IPH jest w stanie dostarczyć oraz dopasować szeroką gamę praktycznych narzędzi do zarządzania sklepem i kontaktach z klientami.
Wszystkie narzędzia zintegrowane są w ramach nieustannie rozwijającej się platformy, która znacznie ułatwia współpracę z organizatorami sieci detalicznych oraz producentami.
Jak już wspominaliśmy, platforma przeznaczona jest z myślą o każdej ze stron:
Konsumenci otrzymują nowoczesną i na bieżąco rozwijaną aplikację mobilną, która sprawia, że ich doświadczenie ze sklepem jest przyjemniejsze. Aplikacja umożliwi zbieranie punktów, które będzie można wymieniać na produktu ze sklepu (program lojalnościowy) oraz wyświetlanie rozmaitych, spersonalizowanych promocji (w tym czasowych). Po wybraniu pożądanego sklepu na mapie, będzie można wyświetlić informacje na temat danej jednostki (np. godziny otwarcia) oraz bezpośrednio skontaktować się z właścicielem sklepu i przykładowo zamówić produkty zdalnie.
Detaliści otrzymują przeglądarkową aplikację MOJPOS.PL, która sprzężona jest z nowoczesnymi kasami w sklepach (POS) oraz aplikacją mobilną. Dzięki platformie właściciel może między innymi akceptować promocje zaproponowane mu przez sieci i producentów. Poprzez MOJPOS.PL możliwe jest także aktualizowanie danych dotyczących sklepu w aplikacji mobilnej.
Wkrótce aktywna będzie funkcja Gospodarki Magazynowej, która sprawi, że detaliści będą jeszcze bardziej niezależni. Kluczowe będzie wprowadzenie aplikacji inwentaryzacyjnej.
Producenci już niedługo otrzymają ogrom danych analitycznych dotyczących sprzedaży ich produktów w sklepach posiadających system POS. Rozwijany jest moduł do raportowania i prezentacji analiz oraz wniosków. Dane płynące z POS są analizowane i porządkowane, dzięki czemu dostawcy otrzymują raporty w przystępnej i czytelnej formie.
IPH daje do dyspozycji każdej z grup: konsumentom, detalistom i producentom wiele nowoczesnych narzędzi, natomiast aktualnie zespół skupia się intensywnie na rozwijaniu aplikacji mobilnej, w tym programu lojalnościowego, gospodarki magazynowej, modułu analitycznego oraz innych funkcji i usług służących ulepszeniu doświadczenia dla każdego użytkownika platformy.
Wprowadzonych jest już wiele przydatnych rozwiązań dla każdej z grup, ale wszystkie narzędzia są stale udoskonalane, a głównym zamierzeniem jest stałe wdrażanie nowoczesnych i przydatnych rozwiązań.
Termin Digital Signage pojawia się coraz częściej, ale może brzmieć dla nas obco. Czym zatem jest i co się za nim kryje? Ekrany na ścianach to doskonały sposób, aby unowocześnić biznes, ale co właściwie dzięki temu zyskasz? Po co stosować rozwiązania Digital Signage i jak one działają?
W bardzo szybko rozwijającym się świecie technologii poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki, oszczędzamy czas, działamy szybciej. Nie musisz nawet wychodzić z domu, a pożądane produkty spożywcze z osiedlowego marketu czy z innego kraju są dla ciebie dostępne. Wystarczy tylko kilka kliknięć. Jest to możliwe dzięki nowym technologiom, takim jak eCommerce i mCommerce.
Promocja sprzedaży daje przedsiębiorstwom szerokie pole manewru. Właściwie wykorzystana dostarcza firmie korzyści oraz pomoc w realizacji strategii i wcześniej ustalonych celów. Z kolei źle zorganizowana lub nadużywana może spowodować zniechęcenie klienta lub też zobojętnienie wobec jej przekazu.