Promocja cenowa jest potężnym narzędziem – 8 na 10 konsumentów nie przejdzie obok niej obojętnie. Jak spożytkować tę możliwość najlepiej, żeby skorzystał z niej właściciel sklepu oraz klient?
Blisko 80% klientów decyzję o zakupie konkretnego produktu podejmuje na miejscu w sklepie, jak dowodzą badania in-Store Media. Promując wybrany asortyment w punkcie sprzedaży, mamy niepowtarzalną okazję, żeby przykuć uwagę klienta i przekonać go do zakupu. Jak zatem skutecznie wyeksponować produkty promocyjne?
Każdemu właścicielowi sklepu zależy na tym, żeby znaleźć klientów, którzy zostaną z nim na dłużej (najlepiej na stałe) i będą przynosić mu satysfakcjonujący dochód. To właśnie o lojalności często wspomina się w kontekście klientów i ich stosunku do marki – produktu, sieci handlowej czy danego sklepu.